موبایل هوشمند

ساخت وبلاگ

شناخت تاريخچه موبايل نوكيا

شايد به جرات بتوان گفت كه يكي از تاثيرگذارترين افرادي كه به عنوان مدير شركت نوكيا در سال‌هاي اخير باعث توليد گوشي‌هاي مختلف و استاندارد شده است فردي به نام كري كايرامو بوده است. اين فرد در سال 1977 به عنوان مديريت شركت انقلابي نوكيا انتخاب شده بود. وي با استفاده از هنر مديريت خود توانست زير مجموعه‌هاي زيادي را به نوكيا اضافه نمايد. وجود زير مجموعه‌هاي فراوان باعث شد تا شركت نوكيا بتواند خريدهاي مختلف زيادي را در طول سال انجام دهد. در ابتداي قرن 19 تلاش جدي براي ورود به صنايع الكترونيك از طريق اين شركت فراهم شد.

توليد گوشي موبايل توسط نوكيا

نوكيا در ابتداي دهه 1990 با توليد گوشي موبايل Mobira توانست در سطح بين المللي شناخته شود. موبيرا به عنوان اولين گوشي موبايل نوكيا شناخته شد كه در سطح جهاني مورد رضايت كاربران قرار گرفت. اين گوشي براي استفاده درون ماشين و حتي بيرون از خودرو بسيار كاربردي بوده است. برند نوكيا پس از كسب تجربه در زمينه توليد انواع گوشي‌هاي مختلف، با استفاده از تصميم‌هاي متمركز مبني بر توليد فناوري‌هاي موبايل جديد توانست گوشي موبايل بعدي خود يعني نوكيا 2100 را توليد و روانه بازار نمايد.

شايد جالب باشد بدانيد كه صداي زنگ مشهور نوكيا در اين گوشي براي نخستين بار استفاده شده است. فروش قابل توجه اين گوشي باعث شد تا نوكيا به راحتي بتواند درآمد زيادي را از فروش نوكيا 2100 به دست آورد.

 

موبایل هوشمند...
ما را در سایت موبایل هوشمند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی obbo بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 22:53

نوكيا از جمله برندهاي گوشي تلفن همراه است كه سابقه‌اي طولاني دارد و از ديرباز مورد توجه علاقمندان قرار داشته است. زيبايي، خوش‌دستي، امكانات بسيار فوق العاده و طراحي‌هاي شيك از جمله ويژگي‌هاي معمولي گوشي‌هاي اين برند محسوب مي‌شود. با پيشرفت تكنولوژي كمپاني نوكيا بر آن شد كه گوشي‌هاي هوشمند بيشتري را توليد و عرضه كند كه در حال حاضر مي‌توان از موبايل نوكيا مدل Nokia 5.3 بعنوان يكي از بهترين تلفن‌هاي همراه اين برند اشاره كرد.

اگر در حال حاضر قصد خريد گوشي از برند نوكيا را داريد و براي انتخاب مدل آن دچار سردرگمي شده‌ايد، توصيه مي‌كنيم مقاله‌ي امروز ما را از دست ندهيد چرا كه مي‌خواهيم اطلاعات بسيار خوبي را از گوشي نوكيا مدل Nokia 5.3 به شما ارائه دهيم.

طراحي موبايل نوكيا مدل Nokia 5.3

در طراحي گوشي نوكيا مدل Nokia 5.3 طرح‌هاي مبتكرانه‌اي ديده نمي‌شود، با اين حال بسيار زيبا در نظر گرفته شده است. در كناره‌هاي اين موبايل خميدگي‌هاي جالبي ترتيب داده شده است كه در كنار اينكه ظاهر كلي گوشي را از بين نبرده است، حتي با يك نگاه به آن مي‌توان متوجه جذابيت آن شد. قسمت دوربين اين گوشي در يك فضاي دايره‌اي شكل قرار داده شده است و دكمه‌ي پاور آن نيز با نشانگر ال اي دي كه دارد نوتيفكشن‌ها را به نمايش در خواهد آورد. سنسور اثر انگشت اين مدل از نوكيا نيز دقيقاً زير دوربين تعبيه شده است كه كار را براي كاربران به جهت باز كردن قفل گوشي راحت كرده است.

براي شناخت معرفي گوِشي موبايل نوكيا مدل Nokia 5.3 اينجا كليك كنيد

موبایل هوشمند...
ما را در سایت موبایل هوشمند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی obbo بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 22:53

خريد گوشي موبايل نوكيا مدل Nokia 2.3 دو سيم كارت

رابط كاربري نوكيا مدل Nokia 2.3

يكي از مزيت‌هايي كه براي كاربران درباره‌ي گوشي‌هاي هوشمند مورد توجه قرار خواهد گرفت استفاده راحت از امكانات آن است. در واقع يك گوشي بايد رابط كاربري فوق العاده‌اي داشته باشد كه اين ويژگي در گوشي نوكيا مدل Nokia 2.3 گنجانده شده است. همچنين اين گوشي هوشمند داراي اندرويد وان است كه براي كاربراني كه علاقه‌اي به استفاده از بعضي از پوسته‌هاي اين موبايل ندارند، بسيار مهم خواهد بود. همچنين اگر از آن دسته افراد هستيد كه گوشي تلفن همراه‌تان را به زودي تعويض نمي‌كنيد، پيشنهاد خريد اين مدل از نوكيا برايتان بسيار خوب خواهد بود.

كيفيت توليد نوكيا مدل Nokia 2.3

كيفيت ساخت گوشي‌ها اهميت دارد به همين دليل شركت نوكيا براي ساخت اين گوشي از بهترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا استفاده كرده است. رنگ‌هاي موجود براي اين گوشي نوكيا فيروزه‌اي، بژ و خاكستري بوده كه بهمراه نمايشگري به نام ناچ قطره‌اي كه محل قرارگيري دوربين سلفي است، در نظر گرفته شده است. در سمت چپ گوشي نيز كليد دستيار گوگل و در قسمت راست آن نيز كليدهاي پاور و ولوم قرار داده شده است. گفتني است كه تمامي قسمت‌هاي ظاهري بر روي اين گوشي با كيفيت بالا توليد شده‌اند تا در برابر عوامل خطر مانند افتادن، استقامت خوبي از خود نشان دهند.

صفحه نمايش نوكيا مدل Nokia 2.3

ابعاد بسيار مناسب نوكيا مدل Nokia 2.3 يكي ديگر از مزيت‌هاي اين گوشي است كه در اندازه 2.3 در نظر گرفته شده است. رزولوشن صفحه نمايش اين مدل از نوكيا نيز در حد 720 در 1520 است. ضمناً كيفيت روشنايي نمايشگر در حالت اتوماتيك متوسط بوده و زاويه‌ي ديد آن نيز ايده‌آل به نظر نمي‌رسد با اين حال براي افرادي كه در حد معمول از يك گوشي استفاده مي‌كنند مي‌تواند كاربردي باشد. به طور كلي اگر يك گوشي كاملاً اقتصادي از لحاظ نمايشگر مي‌خواهيد مي‌توانيد روي گوشي نوكيا نوكيا مدل Nokia 2.3 حساب ويژه‌اي باز كنيد.

منبع: https://obbo.ir/ProductDetail/3585/Nokia-موبايل-نوكيا-مدل-Nokia-2-3-دو-سيم-كارت-ظرفيت-32-2-گيگابايت

موبایل هوشمند...
ما را در سایت موبایل هوشمند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی obbo بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 22:52

خريد گوشي موبايل نوكيا C2

گوشي موبايل نوكيا مدل Nokia C2

برند نوكيا در سال 2020 از يكي از گوشي‌هاي ميان رده خود رونمايي كرد كه نام آن نوكيا C2 است. اين گوشي از سري ساخت گوشي‌هاي مدل C است كه به نسبت نسخه‌هاي قبلي داراي پيشرفت‌هاي مخصوص به خود است. يكي از تغييرات كلي كه در اين زمينه انجام شده است مي‌توان به قابليت ساپورت اينترنت نسل LTE اشاره كرد. شايد اين تغيير در نسخه جديد گوشي نوكيا C2 براي بسياري از كاربران كاربردي و حائز اهميت باشد.

جنس بدنه به كار رفته در اين گوشي پلاستيكي است كه بسياري از افراد اين گونه بدنه‌ها را نمي‌پسندند. گوشي نوكيا C2، به صورت پيش فرق داراي رم 1 و نسخه اندرويد 9 پاي است. اين نسخه از اندرويد به دليل داشتن امكانات مختلف، توانسته است نياز كاربران را به خوبي مرتفع نمايد. گوشي‌هاي برند نوكيا در بيشتر اوقات، به صورت اندرويد خام منتشر مي‌شوند چرا كه اندرويد خام بدون دستكاري بوده و بسيار سبك و روان است.

با توجه به اين كه اين گوشي از سخت افزار نسبتا متوسطي بهره مي‌برد، افراد براي انجام برخي از كارهاي سبك مي‌توانند اين گوشي را جهت خريد مد نظر داشته باشند. اگر اهل بازي‌هاي سنگين گرافيكي هستيد بهتر است از خريد اين گوشي صرف نظر كنيد. گوشي نوكيا C2 براي انجام كارهاي سبك روزانه توصيه مي‌شود. سازندگان گوشي Nokia C2 با استفاده از پنل IPS توانسته‌اند، صفحه نمايش اين گوشي را نسبت به رقبا در يك وضعيت مناسب‌تري قرار دهند. نمايش كليپ و تماشاي فيلم و سريال در پنل HD+ اين گوشي بسيار لذت بخش خواهد بود و نياز شما را به خوبي پوشش مي‌دهد.

موبایل هوشمند...
ما را در سایت موبایل هوشمند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی obbo بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 22:52